دکوراسیون

دکوراسیون مغازه صرافی

دکوراسیون مغازه صرافی

دکوراسیون مغازه صرافی
صرافی بدلیل تبادل ارز و سکه جزو شغل های پر درآمد و پرخطر به حساب می آید. طراحی داخلی صرافی باید با در نظر گرفتن امنیت، زیبایی و راحتی مشتری صورت پذیرد. در این نوشتار این موضوع را بیشتر بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

ایرانادکور، اولین طراح دکوراسیون فروشگاهی در شیراز و جنوب کشور، بهترین و موفق ترین پروژه های دکوراسیون فروشگاه ها و مراکز تجاری را در جنوب کشور ارائه می دهد. ما اصول بازسازی مغازه را به خوبی می دانیم و در این راه همراه شماییم.

enlightened در مقاله دیگری در همین سایت می توانید طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید که در آن با اصول کامل طراحی دکور انواع مغازه ها ، نورپردازی ، سیرکولاسیون ، انتخاب بهترین چیدمان و بسیاری موارد جذاب دیگر آشنا می شوید.

دکوراسیون صرافی

بهترین دکوراسیون مغازه صرافی

در طراحی داخلی صرافی، به کاربردی بودن آن بایستی توجه بسیار داشت. یکی از مواردی که بایستی بتوان در دکوراسیون داخلی صرافی در نظر گرفت ترتیب کارهایی است که مراجعه کنندگان انجام می دهند تا روند کار سریعتر و روان تر پیش برود. چیدمان صرافی باید به گونه ای باشد که مراجعه کنندگان گام به گام به مرحله بعد راهنمایی شوند و اگر کارشان طول بکشد، باید جای مناسب برای نشستن و منتظر ماندن را داشته باشند.

دکوراسیون صرافی

گاهی نیز مشتریان نیاز دارند از اخبار لحظه ای و قیمت ها مطلع شوند. شما می توانید در این خصوص ابتکار داشته باشید و جهت رفاه حال آن ها بردها و صفحه نمایش های متعددی در معرض دید قرار دهید که اطلاعات لحظه ای و صحیح را نمایش دهد. این صفحه نمایش ها می تواند در جاهای مختلف صرافی بسته به بزرگی فضا قرار گیرد. اینترنت رایگان هم امکان دیگری است که می توانید در اختیار مشتری قرار دهید. همچنین نیاز به خودپرداز معمولا در صرافی باعث امنیت بیشتر می گردد و مشتری نیاز نیست پول را وارد صرافی کند و یا از آن خارج نماید. باید به آن دسترسی داشته باشند. حاکم نمودن نظم در صرافی، فضا را قابل اعتمادتر و گیرا تر می کند.

دکوراسیون صرافی

امنیت در صرافی

از اصلی ترین نکات در طراحی داخلی مغازه صرافی توجه به امنیت است. ممکن است صرافی ناگهان دچار آتش سوزی شود و یا سرقت مسلحانه ای در آن به وقوع بپیوندد باید بتوانید بهترین پیش بینی ها را انجام دهید. یک طراح حرفه ای می تواند با در نظر گرفتن مصالح صحیح و متریال های مرغوب تا حد زیادی از خسارت های وارده پیشگیری کند. شیشه های ضد گلوله، نصب آژیر خطر در مناطق قابل دسترس، درب های ضد سرقت و دوربین های مداربسته از ضروریات یک صرافی است.

دکوراسیون صرافی

طراحی زیبا در صرافی

زیبایی همیشه و درهر حال مهم است حتی اگر صرافی شما در همین حالتی که هست پر از مشتری باشد اما زیبایی بصری، احترام به خودتان و مشتری است و نباید به حاشیه برود. برای مثال انتخاب رنگ بندی در طراحی داخلی صرافی باید به گونه ای باشد که به مراجعه کنندگان حس آؤامش و اعتماد دهد. رنگ های ملایم به همراه ترکیبی از سبز روشن معمولا حس اعتماد و آؤامش را به همراه دارد. نورپردازی و قاب هایی با تصاویر مرتبط با کار صرافی نیز می تواند به زیبایی بیشتر فضا کمک کند. حتی توجه به دما نیز مهم است محیط بسیار گرم، افراد را کلافه و محیط های سرد آن ها را مضطرب می کند. می توان از عطر های ملایم هم در فضا بهره برد.

دکوراسیون مغازه صرافی

دکور صرافی

سخن پایان ایرانادکور

طراحی حرفه ای است که بتواند تعادل خوبی بین کارآمدی و زیبایی برقرار نماید. از اغراق، دوری کند و محیط را از بینظمی و یا خلوتی و خالی بودن زیادی رها سازد. ترکیبی از خلاقیت، علم رنگ ها، روانشناسی و هنر لازم است تا طراحی خاص و پسندیده باشد. طراحی داخلی صرافی شامل موارد متعددی است که اگر به درستی انجام گیرد نتایج خوبی دارد برای همکاران شما امنیت و سرعت عمل و برای مشتری آسایش به همراه دارد. و نتیجه دایمی شدن مشتریان شما و سوددهی بالاتر صرافی خواهد بود.

ما در ایرانادکور در کنار شماییم تا بهترین دکوراسیون داخلی مغازه صرافی در شیراز و جنوب ایران را برایتان اجرا کنیم. تیم طراحی داخلی ما از حرفه ای ترین افراد و متخصصین با تجربه تشکیل شده است که سرمایه اصلی ما در ایرانادکور هستند. همین امروز با شماره های اعلام شده ما تماس بگیرید و در خصوص دکور مغازه های کوچک و یا موارد دیگر مشاوره رایگان دریافت کنید. @iranadecor هم آدرس ما در اینستاگرام است. صفحه به روز ما را از دست ندهید.

enlightened توصیه می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و نکات و اطلاعات بسیار مهم و جالبی در این زمینه را کسب کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای دکور مغازه شیرازدکوراسیون داخلی مغازه شیرازدکوراسیون فروشگاهیدکوراسیون سوپرمارکتطراحی داخلی مغازه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه