مقالات تخصصی معماری

دیزاین دفتر اداری

دیزاین دفتر اداری

دیزاین دفتر اداری
دیزاین دفتر اداری زمانی اهمیت ویژه می‌یابد که شخص به این موضوع که قرار است تا نیمی از وقت خود را در دفتر کار خود بگذراند، فکر می‌کند. با رعایت اصول دیزاین دفتر اداری همیشه بهترین‌ها را داشته باشید.

تاریخ: 1399/1/21

دیزاین دفتر کار و نحوه چیدمان مبلمان و لوازم اداری در جلب اعتماد و توجه مشتری بسیار تاثیرگذار می‌باشد. به همین دلیل دیزاین دفتر کار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ایرانادکور، با داشتن تیمی متخصص و حرفه‌ای و تخصص و دانش در حوزه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دفتر کار همواره تلاش می‌کند تا بهترین‌ها را برای شما عزیزان رقم بزند.

طراحی دفتر اداری

اماکن اداری

یک فضای اداری دارای بخش‌ها و طبقات مختلفی می‌باشد که با توجه به نحوه سازماندهی فعالیت‌ها و عملکردهای اداری در هر یک از اماکن اداری، می‌توان دیزاین و چیدمان مختلفی را برای هر کدام طراحی و اجرا کرد. طراحی پلان و مشخص کردن نحوه سیرکولاسیون بین فضاها در دفاتر اداری در مرحله اول از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. زیباسازی و انتخاب تزیینات برای دفتر کار نیز در مرحله بعد از عوامل مهم به حساب می‌آید. در یک دکوراسیون دفتر کار شیک و مدرن قطعاً به تمام نکات ریز و درشت اهمیت داده می‌شود.

دیزاین دفتر اداری شیک

ساماندهی عملکردهای اداری

عمل یک فضای اداری شبیه به یک ماشین بزرگ است که باید تمام بخش‌های آن با یکدیگر مرتبط و هماهنگ باشد و در هر شرایی هر بخش بتواند به صورت مجزا و مکمل با دیگر بخش‌ها به درستی عمل کند و هماهنگ باشد. هر عملکرد اداری باید به سادگی و روشنی با بخش‌های دیگر در ارتباط قرار بگیرد و همچنین حداقل اصطکاک را با دیگر بخش‌ها داشته باشد. عملکردهای اداری مبنا در یک ساختمان اداری عبارتند از: مدیریت، امور مالی، خدمات عمومی و خدمات فنی.

دیزاین دفتر اداری

نکات دیزاین دفتر اداری

یکی از نکات مهمی که در هنگام دیزاین دفتر اداری باید آن را در نظر داشت این است که باید به تجهیزات ویژه در دفاتر اداری توجه شود. کار در برخی قسمت‌های یک دفتر اداری نیاز به تجهیزات ویژه و گسترده‌ای دارد که این تجهیزلت دارای سیم‌کشی و مراقبت‌های خاصی هستند. مسلماً این بخش‌ها به دلیل تولید صدای بیشتر و احتمال گسترش فضا در آینده نمی‌توانند در کنار دفاتر و قسمت‌هایی واقع شوند که ارباب رجوع به آن مراجعه می‌کند. رعایت اصول طراحی دکوراسیون دفترکار بسیار ضروری و مهم می‌باشد.

دیزاین اداری

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی و دیزاین دفتر کار توجه به فرم‌ها در دکوراسیون دفتر کار است. فرم‌هایی که با آن‌ها طراحی صورت می‌گیرد و همچنین فرم‌هایی که برای مبلمان و لوازم اداری انتخاب می‌شود همگی در دیزاین نهایی دفتر کار تاثیرگذار هستند. استفاده از فرم‌های سیال شناور یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دفتر اداری به حساب می‌آید. فرم‌های سیال نسبت به فرم‌های صلب و سخت دارای انرژی مثبت‌تری هستند و زیبایی و تنوع دفتر کار را دو برابر می‌کنند. فرم‌های هندسی سیال در کنار رنگ‌های گرم و پرانرژی ترکیبی زیبا و جذاب را پدید می‌آورند.

دکوراسیون دفتر کار

تابلوهای تزیینی در دفتر کار

استفاده از تابلوهای تزیینی با نوشته‌های انگیزشی یا طرح‌های مدرن و مرتبط با کار در دفتر اداری معجزه می‌کند. تابلوها همیشه یکی از لوازم دکوری زیبا و مهیج به حساب می‌آیند. امروزه تابلوها در طرح‌ها و اشکال متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند که هر فرد می‌تواند با توجه به سلیقه و حوزه تخصص کاری خود یکی از انواع متنوع طرح‌ها را برگزیند. استفاده از تابلو در دکوراسیون دفتر کار کوچک معجزه می‌کند.

بهترین لوازم اداری

اگر شما نیز قصد دارید تا با طراحی و نکات مهم و عوامل موثر در دیزاین دفاتر کار و اداری آشنا شوید و همواره با آگاهی کامل بهترین‌ها را برای دکوراسیون و دیزاین دفتر کار خود انتخاب کنید، بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedدکوراسیون دفتر اداری مدرن

enlightenedطراحی دفتر کار کلاسیک

enlightenedپارتیشن بندی دفتر کار

اجرای دیزاین دفتر اداری

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص طراحان حرفه‌ای و داشتن سابقه‌ای درخشان و عالی در طراحی و اجرای دیزاین دفتر اداری همواره بهترین‌ها را برای شما همراهان گرامی به ارمغان می‌آورد.

نویسنده: ه. درعلی/  عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه