دکوراسیون

کاغذ دیواری تیره

کاغذ دیواری تیره

کاغذ دیواری تیره
شاید پیش آمده باشد که شما برای خرید کاغذ دیواری، آلبوم هایی را ورق زده باشید، وقتی به کاغذ دیواری تیره ای رسیدید از خود بپرسید: “کی ممکنه اینو استفاده کنه؟” اما برخی افراد خاص پسند و شجاع آن را در منازل و دفاتر کار خود استفاده می کنند و چشمان همگان را خیره می سازند. برای معرفی بهتر کاغذ دیواری تیره با ما از ایرانادکور همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/01/10

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی، با در اختیار داشتن علم و تجربه روز دنیا و همکاری با کارشناسان  خبره آماده ارائه خدمات مشاوره در خصوص دکوراسیون داخلی است. در این نوشتار برآنیم تا راهنمای انتخاب صحیح کاغذ دیواری تیره را مرور کنیم.

انتخاب کاغذ دیواری تیره

انتخاب اکثر افراد ، کاغذ دیواری رنگ روشن و رنگ های جذاب و شاد است، کاغذ دیواری های گل گلی و طرح دار و بافت دار روشن بیشترین شانس را برای انتخای شدن دارند. اما کاغذ دیواری تیره هم به خاطر زیبایی و جذابیت خاص شان طرفداران مخصوص خود را دارند. هواداران خاص کاغذ دیواری تیره بیشتر افرادی هستند که قریحه و ذوق هنری دارند، معمولا این افراد دوست ندارند محیطشان پر از نور باشد و همه چیز را به وضوح بتوان دید. اما باید به دقت بتوان رنگ های تیره را انتخاب کرد تا محیط دلگیر نشود.

کاغذ دیواری تیره

رنگ های تیره در دکوراسیون داخلی

حرفه ای های دکوراسیون داخلی به خوبی می دانند که چطور باید از رنگ های تیره در محیط استفاده کنند. بیشتر افراد وقتی کلمه تیره را می شنوند، تاریکی، سیاهی و دلگیری را تداعی می کنند، اما خوباست بدانیم رنگ تیره فقط سیاه نیست، رنگ های تیره شامل رنگ های مثل طوسی، سومه ای سیر، قهوه ای و قهوه ای خیلی تیره، شکلاتی، خاکستری، نقره ای، دودی، سربی، سربی تیره، خاکستری مات،لاجوردی و… است که می تواند برای کاغذ دیواری بسیار زیبا و دلنشین باشد.

کاغذ دیواری تیره

کاغذ دیواری تیره برای چه فضاهایی مناسب تر است؟

علاوه بر اینکه برخی افراد کاغذ دیواری تیره را برای خانه خود استفاده می کنند، اما این نوع کاغذ ها در فضاهایی چون آتلیه عکاسی، بوتیک، تالارهای و سالن های عذاداری، کافی شاپ ها، سالن های کنفرانس و هتل ها استفاده می شوند. برای سالن پذیرایی باید از کاغذ دیواری هایی استفاده کنیم که بسیار شیک و رسمی باشند. طرح های شلوغ و گل دار برای سالن پذیرایی مناسب نیستند، اما برای ایجاد تضاد و جذابیت بیشتر می توان یک یا دو دیوار را به رنگ تیره کاغذ پوش کرد. با این کار هم جذابیت فضا بالا می رود و هم نورپردازی های احتمالی بیشتر به چشم می آیند.

ایجاد تضاد در رنگ کاغذ دیواری با وسایل و مبلمان پذیرایی ترکیب رنگ جالبی را پدید می آورد. مثلا اگر کاناپه و میز پذیرایی به روشن و بژ باشد، کاغذ دیواری با رنگ های قهوه ای گزینه ی مناسبی برای آن محسوب می شوند. اما این کاغذ را می توان بر روی دیوار اصلی کار کرد و ما بقی دیوار ها را به رنگ های روشن در آورد تا فضا هم تاریک و دلگیر نشود.

کاغذ دیواری تیره

چند مثال از کاغذ دیواری های تیره

کاغذ دیواری آبی تیره باعث تمرکز بیشتر در محیط کار یا زندگی می شوند. کاغذ دیواری آبی می تواند آشفتگی های ذهنتان را دور کند و با تمرکز بیشتری بتوانید تصمیمات مهم را بگیرید. افرادی که به دنبال سلامت هستند و طبیعت را دوست دارند، می توانند کاغذ دیواری سبز رنگ استفاده کنند. انتخاب کاغذ دیواری سبز تیره بسیار جسورانه و در عین حال با شکوه است. با رنگ سبز توانایی های خاص خود را می شناسید و می توانید در دنیای واقعی از آن ها استفاده کنید. از آنجا که رنگ های تیره نور محیط را می گیرند بنابراین در سالن های بزرگ با نورگیر خوب و مناسب قابل استفاده هستند. باشند.

کاغذ دیواری تیره

مقالات زیر تقدیم به شما :

enlightenedطراحی کاغذ دیواری پذیرایی

enlightenedکاغذ دیواری آینه ای، انتخابی لاکچری 

enlightenedمدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون

کاغذ تیره

سخن پایانی ایرانادکور

درست است که انتخاب کاغذ دیواری تیره انتخابی خاص و لاکچری است، اما قطعا نمی توان در هر فضایی با هر نور و ابعادی از آن استفاده نمود، چراکه در طولانی مدت باعث تاثیر در روحیه افراد آن محیط خواهد شد، انتخاب کاغذ دیواری تیره انتخابی است که باید حتما با اصول رنگ شناسی، رعایت اصول شدت نور و زیر نظر یک متخصص حرفه ای دکوراسیون داخلی انجام گیرد. ما در ایرانادکور با در اختیار داشتن تیم طراحی دکوراسیون داخلی، در کنار شماییم تا بتوانید سلیقه خوبتان را به صورت اصولی در فضای خود بکار برید. بهترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران را از ما بخواهید و به یاد داشته باشید پرداخت هزینه برای دکوراسیون داخلی، سرمایه گذاری روی ملک شماست.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کاغذ دیواری تیرهکاغذ دیواری پذیراییکاغذ دیواری سالندکوراسیون داخلی شیر از

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه