دکوراسیون

کاغذ دیواری آبرنگی

کاغذ دیواری آبرنگی

کاغذ دیواری آبرنگی
امروزه کاغذ دیواری کابردی بسیار گسترده در حرفه دکوراسیون داخلی دارد. تقریبا در بیشتر خانه ها اثری از کاغذ دیواری میبینیم. طرحی از کاغذ دیواری مدتی است بسیار مد شده است. کاغذ دیواری آبرنگی. در ادامه به معرفی و بررسی این طرح از کاغذ دیواری خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/01/07

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور، آماده ارائه خدمات مشاوره، برنامه ریزی، طراحی و اجرای زیباترین و به روز ترین پروژه های دکوراسیون داخلی در جنوب کشور می باشد. راهنمای انتخاب صحیح کاغذ دیواری پیشتر در این سایت بررسی شده است.

کاغذ دیواری آبرنگی

کاغذ دیواری آبرنگی

این روزها در بین جوانان، کاغذ یواری آبرنگی از طرح های بسیار پرطرفدار است. نقوش روی کاغذ شبیه به نقاشی های کشیده شده با آبرنگ است و از جمله کاغذ دیواری های گل دار شاد به حساب می آید. تمام نقوش و گل های این کاغذ را گویی با آبرنگ کشیده باشند. این نوع از کاغذ دیواری بیشتر مخصوص سبک مدرن است و با آن سبک، بسیار هماهنگ و همخوان است. گرچه کاغذ دیواری های با طرح های آبرنگی برای اتاق خواب بیشترین کاربرد را دارند اما برخی افراد آن را برای سالن هم می پسندند.

کاغذ دیواری های آبرنگی محیطی بسیار فانتزی ایجاد می کند. برخی از انواع نقوش این کاغذ ها شبیه طرح کوبیسم است که این کاغذ دیواری را بسیار خاص و جذاب می کند. طرح کاغذ دیواری آبرنگی با رنگهای درهم طرفداران خاص خود را دارد. معمولا کسانی که سبک های مینیمال یا هنری را دوست دارند این کاغذ دیواری را هم می پسندند چراکه ظاهری تمیز و ملیح دارد.

کااغذ دیواری آبرنگی

ویژگیهای کاغذ دیواری آبرنگی

کاغذ دیواری آبرنگی همانگونه که گفتیم برای افرادی است که تا حدی نگاه هنری به فضای خانه دارند؛ ذائقه هنری آنها باعث می شود بخواهند در هر چیزی ردی از هنر را ببینند. آن ها علاقه دارند نمای همه چیز با هنر همراه شود تا حس زیبایی شناسی شان تقویت شود. آبرنگ و رنگ های معمولا درهم آن با خطوط پیچیده باعث خیره شدن و تفکر عمیق افراد خواهد شد ضمن اینکه شادی خاصی را به همراه دارد. انواع کاغذ دیواری آبرنگی با طرح گل حس طراوت و شادابی را القاء می کند.

کااغذ دیواری آبرنگی

استفاده از کاغذ دیواری آبرنگی در دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مدرن به رنگ سفید علاقه خاصی دارد، کاغذ دیواری آبرنگی گزینه مناسبی برای اتاق ها و یا فضاهای با دکوراسیون سفید است. یکی از زیباترین و شادترین هارمونی هایی که می توان در دکوراسیون مدرن برای پذیرایی نشیمن و حتی اتاق ها تدارک دید، استفاده از کاغذ دیواری آبرنگی با ترکیب وسایل سفید و یا به رنگ گل های کاغذ است. می توان کف و دیوارها را سفید کرد و یک دیوار را کاغذ دیواری آبرنگی کار کرد. خوب است بدانید کاغذ دیواری آبرنگی شباهت خاصی به کاغذ دیواری سه بعدی دارد.

کااغذ دیواری آبرنگی

استفاده ای متفاوت از کاغذ دیواری آبرنگی

شاید شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال ایده های ناب و خاص هستند، یکی از این ایده ها قاب کردن تکه ای از یک کاغذ دیواری زیبای آبرنگی است. برخی از این نوع کاغذ دیواری ها بحدی زیبا هستند که شما را به شک وا میدارند که آیا این یک نقاشی است و یا کار دستگاه چاپ؟ شما می توانید بر روی یک دیوار طوسی، یک قاب از کاغذ دیواری آبرنگی با ترکیب آبی نفتی و طوسی و یا هلویی و طوسی بزنید و از آن لذت ببرید. همچنین برای مرتبط کردن اجزایی از دکوراسیون که به مرور زمان و جداگانه خریده اید می توانید تابلویی از ترکیب رنگی وسایلتان بر روی دیوار نصب کنید. این تابلو می تواند یک قسمت از یک کاغذ دیواری آبرنگی باشد.

کااغذ دیواری آبرنگی

مقالات زیر را هم مطالعه کنید :

enlightenedطراحی کاغذ دیواری پذیرایی

enlightenedنقاشی ساختمان یا کاغذ دیواری

enlightenedجدیدترین کاغذ دیواری روز دنیا

کاغذ آبرنگی

برای کسب اطلاعات و افزایش آگاهی بیشتر در خصوص چگونگی محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری با ما در دفتر شیراز در تماس باشید و از مشاوره تخصصی در زمینه دکوراسیون داخلی بهره مند گردید. ایرانادکور برترین انتخاب در اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران است.

نویسنده : ص.توکلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کاغذ دیواری آبرنگیکاغذ دیواری مدرنجدید ترین کاغذ دیواری

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه