مصالح ساختمانی

اجرای لمینت کف خانه

اجرای لمینت کف خانه

اجرای لمینت کف خانه
اجرای لمینت کف خانه دارای اصول و شرایط خاصی است که احتیاج به یک تیم متخصص در اجرا دارد. مزایای لمینت نیز نسبت به پارکت بیشتر می‌باشد.

تاریخ: 1399/1/4

در میان کفپوش‌های ساختمان می‌توان اداعا داشت که اجرای لمینت کف خانه یکی از محبوب‌ترین‌ها است. کفپوش لمینت به دلیل زیبایی بسیار کاربردی و جذاب است. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان در اجرای دکوراسیون داخلی بهترین‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نحوه اجرای لمینت

اجرای کفپوش کف خانه

همیشه در مراحل بازسازی و انجام تعمیرات منزل، تغییر کفپوش خانه یکی از مراحل محبوب و کاربردی به حساب می‌آید، زیرا تفاوتی که ایجاد می‌کند بسیار چشمگیر و زیبا است. عوامل مهم در کف‌سازی و کفپوش بسیار زیاد هستند و هر فرد باید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی خانه خود و بودجه‌ای که برای اجرای این کار در نظر گرفته است، اقدام به انتخاب یک کفپوش مناسب برای کف خانه خود کند.

مزایا لمینت

در هنگام اجرای هر کدام از انواع کفپوش‌ها احتیاج به رعایت مقررات و اصول مربو به اجرای آن کفپوش هستیم. رعایت این اصول کمک می‌کند تا کفپوش دوام بیشتری داشته باشد و از نظر ظاهری نیز تمیز و مرتب باشد. ممکن است برای بسیاری این سوال پیش بیاید که فرق لمینت و پارکت چیست؟ تفاوت میان این دو کفپوش باعث می‌شود که در شرایط متفاوت، هر کدام کاربرد خاص خود را داشته باشند.

لمینت کف خانه

مزایا اجرای لمینت

لمینت دارای مزایای بسیاری است و همین امر باعث شده است تا در مقایسه با کفپوش پارکت چوبی در مقیاس گسترده‌تری استفاده شود و محبوبیت بیشتری پیدا کند. در ادامه به ذکر این مزایا خواهیم پرداخت.

* تنوع طرح، رنگ و مدل باعث شده است تا با هر نوع سبک دکوراسیون داخلی و در هر مکانی قابل استفاده باشند.

* عامل مهم دیگری که در انتخاب لمینت نسبت به پارکت تاثیرگذار است، قیمت آن می‌باشد. هزینه اجرا و نصب لمینت کمتر از پارکت می‌باشد.

* هنگام انتخاب هر نوع کفپوشی برای کف خانه قطعاً عامل دوام و مقاومت نقش مهمی را ایفا می‌کند. دوام و مقاومت لمینت در برابر ضربه و خراش بالا است.

* یک عامل مهم دیگر زمان و نحوه اجرا است. نحوه اجرای کفپوش لمینت سریع‌تر و آسان‌تر می‌باشد، به همین دلیل بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و تقریباً در مکان‌های عمومی نیز می‌توان از آن استفاده کرد. به دلیل سهولت در جمع‌آوری و نصب مجدد در هنگام آسیب دیدن، می‌توان ادعا داشت که این امر یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید.

بهترین کفپوش

نحوه اجرای لمینت کف خانه

پارکت‌ها از جنس چوب هستند و در هنگام نصب کفپوش پارکت از چسب استفاده می‌شود. برخلاف پارکت، هنگام اجرای لمینت کف خانه احتیاجی به چسب نیست و در هنگام نصب لیمنت با توجه به شیارهایی که اطراف هر قطعه تعبیه شده است، اجرا صورت می‌گیرد. بدین صورت که هر دو تایل با توجه به این شیارها در هم قفل می‌شوند و به این حالت در اجرا کلیک می‌گویند.

اجرای لمینت کف خانه

استفاده نکردن از چسب در هنگام اجرا باعث می‌شود تا کف اتاق نیز صدمه نبیند. در هنگام اجرای لمینت از یک لایه فوم در زیر سطح لمینت استفاده می‌شود. این لایه فوم علاوه بر ایجاد مقاومت بیشتر و درگیری سطح لمینت با کف، از انتقال صدا به طبقات دیگر نیز تا حدودی جلوگیری می‌کند و همین امر نیز به عنوان یک مزیت دیگر به حساب می‌آید. قابل به ذکر است که همین مزایا و نحوه اجرای راحت‌تر نسبت دیگر انواع کفپوش‌ها باعث شده است تا از کفپوش لمینت در سالن‌های ورزشی نیز استفاده شود.

اجرای لمینت کف

جهت کسب اطلاعات بیشتر:

enlightenedکفپوش سه بعدی اتاق خواب 

enlightenedراهنمای خرید کف پوش PVC

enlightenedمقایسه انواع کفپوش‌ها 

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه