دکوراسیون

اجرای سقف CNC در شیراز

اجرای سقف CNC در شیراز

اجرای سقف CNC در شیراز
سقف cnc یکی از انواع محبوب سقف کاذب در میان پیمانکاران و طراحان می‌باشد، زیرا به دلیل زیبایی و مزایای بسیار توانسته است تا در طراحی و اجرای سقف کاذب مورد استفاده قرار بگیرد.

تاریخ: 1398/12/26

سقف CNC نسل جدیدی از سقف‌های کاذب است که با طرح و زیبایی منحصر بفرد خود سریعاً راه خود را به منازل مسکونی، دفاتر اداری و تجاری باز کرده‌ است. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای طولانی در طراحی و اجرای سقف کاذب در شیراز همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است.

مزایا سقف سی ان سی

سقف CNC چیست؟

سقف CNC سقف کاذب دکوراتیو و جدیدی در میان دیگر سقف‌های کاذب است که با جلوه منحصر بفرد و خاص خود همیشه زیبایی خاصی را به فضای منزل مسکونی شما می‌بخشد. سقف کاذب یکی از اجزای اصلی اجرای دکوراسیون داخلی می‌باشد که کاربرد و مزایای بسیاری دارد. اجرای سقف کاذب کناف نیز دارای مزایا و زیبایی‌های خاص خود می‌باشد.

CNC در اصل مخفف کلمه (Computer Numerical Control) می‌باشد. ممکن است سقف CNC را با نام‌های تجاری دیگر مانند سقف معرق کاری شده نیز در بازار شنیده باشید. سقف CNC در اصل نوعی تایل هستند که توسط دستگاه CNC بر روی آن‌ها با طرح و شکل‌های متنوع برش داده می‌شود. بنابراین دلیل نام‌گذای این مدل از سقف‌ها نیز مشخص شد.

انواع طرح سقف

اگر احساس می‌کنید تا فضای سالن پذیرایی یا راهرو منزل مسکونی شما احتیاج به تنوع و جذابیت متفاوتی دارد، قطعاً استفاده از تایل‌های CNC بهترین انتخاب به حساب می‌آید. تایل‌های CNC از جنس‌های مختلفی می‌تواند باشد. برای مثال می‌توان این تایل‌ها را از جنس ام دی اف، اچ دی اف یا پی وی سی انتخاب کرد. این تایل‌ها در اندازه‌های متفاوت تولید می‌شوند که معمول‌ترین آن 60*60 می‌باشد.

اجرای سقف cnc در شیراز

مزایا سقف CNC

یکی از مهم‌ترین مزایای اجرای سقف  CNC این است که در طرح و شکل تنوع بسیار دارند و مشتری در هنگام خرید و انتخاب تایل CNC می‌تواند از بین هر کدام از تایل‌های انتخابی، طرح مورد علاقه خود را انتخاب کند. مدل سقف کاذب کناف نیز بسیار گسترده و متنوع است.

یکی دیگر از مزایا و ویژگی برتر سقف CNC نسبت به دیگر سقف‌ها این است که به دلیل طرح‌دار بودن این تایل‌ها می‌توان از طلق‌های رنگی در زیر تایل‌ها استفاده کرد که بازتاب نور در آن‌ها بسیار جالب و دیدنی خواهد بود. از این تایل‌های زیبا نیز به غیر از سقف کاذب می‌توان به عنوان پارتیشن نیز استفاده کرد.

نحوه اجرای سقف cnc

سقف کاذب CNC پی وی سی

همان‌طور که اشاره شد، تایل‌های سی ان سی از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود و هر کدام دارای مزایا مخصوص به خود هستند، بنابراین تایلی که از جنس پی وی سی باشد حتماً دارای ویژگی‌های پی وی سی نیز می‌باشد. در حالت خلاصه می‌توان به مزایا و ویژگی‌های زیر اشاره کرد.

* مقاومت بالا در برابر رطوبت و حرارت (به همین دلیل به یکی از گزینه‌های مناسب برای حمام و دستشویی تبدیل می‌شود)

* قیمت مناسب‌تر و کیفیت بالا

* یکی از مزایای اصلی تایل CNC، زیبایی و طرح منحصر بفرد آن است که جلوه‌ای زیبا به فضا می‌بخشد.

* از دیگر ویژگی‌های تایل CNC که از جنس پی وی سی باشد، می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر حرارت و هنگام آتش‌سوزی اشاره کرد. به همین دلیل کاربرد آن در دفاتر اداری و مجتمع‌های تجاری بسیار افزایش یافته است. سقف کاذب حمام نیز بسیار کاربردی است.

طراحی و اجرای سقف cnc

اگر شما نیز در مرحله انتخاب نوع سقف کاذب برای منزل مسکونی، دفتر کار یا شرکت تجاری خود هستید، قطعاً آشنایی کامل با انواع سقف کاذب و ویژگی‌های آن به شما در انتخاب بسیار کمک خواهد کرد. بنابراین مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedمزایا سقف PVC

enlightenedمزایای کناف نسبت به رابیتس

enlightenedمدل‌های مختلف سقف کاذب

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و تیمی متخصص در اجرای تخصصی سقف کاذب کناف در شیراز همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای سقف CNC در شیرازانواع سقف کاذبطراحی و اجرای سقف کاذبسقف کاذب سی ان سی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه