مقالات تخصصی معماری

طراحی داخلی در شیراز

طراحی داخلی در شیراز

طراحی داخلی در شیراز
طراحی داخلی در شیراز ، موضوعی است که هر شیرازی هنر دوست و با سلیقه ای به آن اهمیت می دهد ، اگر به تازگی خانه خریده اید ، یا می خواهید تغییر دکوراسیون بدهید و یا برای بازسازی منزل به فکر طراحی داخلی هستید ، این مقاله برای شما مناسب است.

طراحی داخلی در شیراز ، موضوعی است که هر شیرازی هنر دوست و با سلیقه ای به آن اهمیت می دهد ، اگر به تازگی خانه خریده اید ، یا می خواهید تغییر دکوراسیون بدهید و یا برای بازسازی منزل به فکر طراحی داخلی هستید ، این مقاله برای شما مناسب است.

طراحی داخلی در شیراز

اما یک پیشنهاد ، در کنار این محتوا حتما سری بزنید به مقاله بهترین دکوراسیون شیراز که به تازگی در سایت منتشر شده و تا حدودی با خدمات تیم های تخصصی ما در ایرانادکور آشنا شوید.

طراحی داخلی ، می تواند تعاریف زیادی داشته باشد ، اما خیلی ساده و راحت همین الان تعریفی قابل لمس به شما ارائه می دهم ، استفاده از وسایلی که در حال حاضر در اختیار داریم در کنار وسایلی که می خواهیم تعویض کنیم و یا خریداری کنیم به گونه ای که علاوه بر زیباترین حالت ممکن ، کاربردی ترین فضا را داشته باشیم.

در چنین فضایی همه افراد خانواده احساس آرامش کرده و یا در محل کار ، راندمان افراد به طرز محسوسی بالا میرود.

اگر دوست دارید بدانید دکوراسیون داخلی چگونه طراحی و اجرا می شود ، سری بزنید به مقاله اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید.

شاید فکر کنید طراحی داخلی در شیراز فقط مختص خانه و سازمان هاست ؛ اما اینگونه نیست ! ما در ایرانادکور به وضوح شاهد رشد فروش مغازه هایی بودیم که طراحی داخلی مغازه را برایشان اجرا کردیم.

چالش های طراحی داخلی در شیراز

طراحی داخلی در شیراز ، دشواری های خاص خود را دارد ، می دانید چرا؟ چون شیرازی ها اصولا انسان های هنر دوست ، خوش سلیقه و خاصی پسندی هستند و در مقایسه با دیگر کلان شهر ها به دکوراسیون داخلی منزل خود بسیار بها می دهند ، گواه این موضوع برنامه هایی است که میزان جستجوی کلمات را در گوگل نشان می دهند ؛ شیرازی ها یکی از بالاترین آمار ها در جستجوی کلمه دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی منزل را دارند!

وظیفه اصلی ما در ایرانادکور ، این است که خانه ای برای شما مهیا کنیم که از هر کجا خسته و دلزده هستید اولین فضایی که دوست داشته باشید به آن برگردید ، خانه باشد و این تنها با رعایت اصول و فنون دکوراسیون داخلی و استانداردهای مهندسی و چیدمان صحیح فراهم می شود.

همین جا پیشنهاد می کنیم مقاله دکور منزل در شیراز را بخوانید ، مقاله ای مفید در زمینه شناخت رنگ ها در دکوراسیون و نحوه چیدمان وسایل در آپارتمان ها.

سبک ها طراحی داخلی

طراحی داخلی در شیراز و در تمام دنیا سبک های معرفی شده با حد و مرز های کاملا مشخص و مجزا دارد ، سبک مدرن ، سبک کلاسیک ، سبک روستیک ، سبک مینیمالیست و سبک های تلفیقی را می توان دقیقا با سلیقه شما انتخاب و اجرا کرد.

سبک مدرن در طراحی داخلی

سبک مدرن در طراحی داخلی منزل در واقع استفاده از طرح های زاویه دار ، بدون زرق و برق ، ساده و با استفاده از رنگ های شاد است ؛ همان خانه هایی که جوانان می پسندند ، در این سبک خبری از استفاده از رنگ های طلایی و نقره ای نیست و مبل و میز ها هیچ منبت کاری و گل و بوته ای ندارند.

احتمالا همین الان تصویری از این سبک در ذهنتان شکل گرفته ؛ به عبارت ساده تر ، خانه ای به دور از تجملات که برای زندگی جوانان خوش سلیقه کاربردی و مناسب است.

برای شناخت بهتر این سبک مقاله دکوراسیون داخلی مدرن در شیراز را مرور کنید.

سبک دکوراسیون مدرن

سبک کلاسیک در طراحی داخلی

بر خلاف سبک مدرن ، سبک کلاسیک ، مخصوص خانه های بزرگ و با شکوه است ، مبل های منبت کاری شده ، میزهای چوبی بزرگ و کار شده ، جلا و زرق و برق طلایی و نقره ای ، پله های مارپیچ در خانه های دوبلکس ، استفاده از رنگ های سنگینی مانند سورمه ای ، زرشکی ، یشمی ، کرم و قهوه ای که همگی فضا را مانند کاخی با شکوه جلوه خواهند داد.

شاید فکر کنید که این سبک در طراحی داخلی در شیراز کمتر استفاده می شود و یا از مد افتاده ، اما به هیچ وجه اینگونه نیست ، مبل های کلاسیک بسیار زیبا با طراحی های چشم نواز در بازار وجود دارند که می توانند شکوه خانه شما را تامین کنند.

طراحی سبک کلاسیک شیراز

سبک مینیمالیست در طراحی داخلی

شعار این طرح ، دکوراسیون در خدمت آرامش است ، در این سبک ، فکر کردن به زیبایی در اولویت دوم قرار دارد و اولویت اول کاربردی بودن هر چیز است ، تمام وسایل اضافه جمع می شوند و فقط و فقط وسایل و ابزاری که روزانه از آن ها استفاده می کنیم در دسترس و در معرض دید خواهند بود.

این سبک خانه ها در نگاه اول بسیار خلوت و بی روح هستند اما در هنگام زندگی ، به ذهن شما و روح شما آرامش می دهند ، نظمی بی نظیر در این خانه ها در جریان است و حتی کار کردن شما در خانه برای تمیز و مرتب کردن را بشدت کاهش می دهد ، اگر کوسنی پشت کمر شما قرار نمی گیرد باید حذف شود ، اگر میزی دارید که استفاده خاصی از آن نمی کنید را در این سبک به انباری خواهیدبرد!

طراحی سبک مینیمالیست شیراز

ما برای طراحی داخلی در شیراز تمام این نکات را رعایت خواهیم کرد و با شما در این زمینه مشورت خواهیم کرد تا با توجه به سلیقه و خواست خودتان ، بهترین سبک برای شما انتخاب شود.

سبک روستیک

در این سبک ، شما بیشترین تاثیر را از زندگی روستایی میگیرید ، رنگ های طبیعی مشخصه اصلی این سبک هستند ، رنگ سن و ماسه و دریا ، رنگ چوب و برگ و درخت و رنگ شاد گل ها.

استفاده از مواد و عناصر طبیعی در این شبک خانه شما را بسیار دنج و آرامش بخش خواهد کرد ، اصالت این سبک باعث می شود همه ، شما را تحسین کنند ، استفاده از ظروف چوبی و مسی ، استفاده از پرده های گلدار ریز ، استفاده از رنگ های آبی فیروزه ای و زرد خورشیدی در این طرح جایگاه خاصی دارد.

سبک های تلفیقی

شاید شما نتوانید و یا نخواهید دقیقا از یک سبک پیروی کنید ، برای مثال از وسایل چوبی سبک روستیک خوشتان می آید اما دوست دارید مبل کلاسیک هم داشته باشید ، هیچ مانعی ندارد شما می توانید این دو سبک را در کنار هم استفاده کنید اما نباید در هیچ یک زیاده روی کنید ، اینجاست که سلیقه شما و دکوراتور شما مسیر را بدرستی تعیین خواهد کرد.

ما در ایرانادکور در کنار شماییم تا برترین سبک ها و شیوه های طراحی داخلی در شیراز را تجربه کنید ، برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید با مشاوران ما در دفتر ایرانادکور در تماس بوده و مشاوره رایگان دریافت کنید ، همچنین می توانید با مطالعه مقاله طراحی داخلی ساختمان مدرن در شیراز سطح آگاهی خود را در این زمینه بالاتر ببرید.

نویسنده : ص.توکلی / ایرانادکور / تامین محتوا

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه